Постинг
11.11.2009 23:27 -
Не е ли време да има категория "Проза"?
Още като се регистрирах в блога преди няколко месеца и се чудех в коя рубрика да сложа произведенията си. Виждам, че има категория "Поезия" и тя функционира доста успешно. Не е ли време администраторите да дадат възможност за концентрация и на белетристичните произведения?
Самите богове от Айзък Азимов
Закъснял постинг за буквите, книгите и ч...
„Книга на страшния съд” от Кони Уилис
Закъснял постинг за буквите, книгите и ч...
„Книга на страшния съд” от Кони Уилис
ммм много правилноо..запитах се същия въпрос когато преди няколко часа се регнах..и все пак..прозата е разпределена в две категории..
Лични дневници и Поезия..а наистина липва категория Проза
евала за постинга :)
цитирайЛични дневници и Поезия..а наистина липва категория Проза
евала за постинга :)
Прозата основно се публикува в рубриката "Изкуство". Но там има още хиляди публикации и произведенията стават напарво невидими.
цитирайсъгласна съм, че е нужно да се обособи отделна категория, защото съдържанието на повечето разкази не пасва на категориите Лични дневници или Изкуство. Загубват се там, защото всички видове изкуства са събрани на едно и може би там се публикува най-често.
Дано те послушат!:)
цитирайДано те послушат!:)
но пък има "Изкуство"...там и поезия, и проза ...
Категориите трябва да се дообмислят.Определено!
цитирайКатегориите трябва да се дообмислят.Определено!
нали знаеш : "В живота всичко е изкуство", въпреки, че понякога изисква жертви. И явно поради тази причина в рубриката "Изкуство" има всичко. Докато се намери някой разказ, трябва доста да се порови.
цитирайАми - има си рубрика "Поезия". А иначе, дори и политиката е изкуство, както казва Бисмарк.
цитирайНапълно споделям предложението и заставам зад него!
цитирайблагодаря. Мисля, че така ще бъде и по-лесна комуникацията между тези, които пишат разкази, есета, новели и т.н.
цитирайПрозата е литературна форма на изказ, отличаваща се от другите форми (поезия) с липсата на модели за оформление на текста.
При прозата няма нужда от използване на строфи, рими, алитерация и други творчески похвати, поради което се дава до говоримата реч. Макар че в прозата се създават много литературни произведения, нейната функция е предимно информативна, поради което е основна в научната, институционалната и публицистичната сфера на общуване.
цитирайПри прозата няма нужда от използване на строфи, рими, алитерация и други творчески похвати, поради което се дава до говоримата реч. Макар че в прозата се създават много литературни произведения, нейната функция е предимно информативна, поради което е основна в научната, институционалната и публицистичната сфера на общуване.
Успех с начинанието :)
цитираймерси!
цитирайРадвам се, че идеята намира подкрепа, успех!:)
цитирай
13.
анонимен -
a dali 6te stanat po dobri ne6tata ...
12.11.2009 00:10
12.11.2009 00:10
a dali 6te stanat po dobri ne6tata ako san na otdelno mqsto@
цитирайАми и аз се радвам. Още повече ще се радвам ако получим и рубрика.
цитирайкой може да каже това...
цитирайВън от всяко съмнение.
цитирайвиж как тръгнаха нещата с твоята кандидатура. Мисля си, че и много инициативи в областа на белетристиката може да тръгнат от блога. Доказателство за това е срещата, която направихме с Ина Крейн във Велико Търново.
цитирайМузиката също е изкуство, а е отделно. Поезията също.
Но може би ще е по-удачно новата категория да е Белетристика, а не Проза.
цитирайНо може би ще е по-удачно новата категория да е Белетристика, а не Проза.
19.
анонимен -
Подкрепям идеята! Логично е щом има ...
12.11.2009 01:51
12.11.2009 01:51
Подкрепям идеята! Логично е щом има място за поетите, да има такова и за тези които пишат проза.
Илиян Василев
цитирайИлиян Василев
Благодаря!
цитирайно никой не ми обърна внимание тогава.
Сега заставам зад идеята и те подкрепям напълно.
Поздрав към всички/ :))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирайСега заставам зад идеята и те подкрепям напълно.
Поздрав към всички/ :))))))))))))))))))))))))))))))))))
22.
анонимен -
Подкрепям!
12.11.2009 05:15
12.11.2009 05:15
'
цитирай
23.
анонимен -
И аз те подкрепям!
12.11.2009 08:00
12.11.2009 08:00
И аз те подкрепям!
цитирайПодкрепям те!
цитирай
25.
анонимен -
Съвършено правилно.
12.11.2009 08:28
12.11.2009 08:28
Все пак прозата е отделен литературен вид.
Трите литературни рода са епос, лирика и драма. Прозата е "към" епоса :)))
Белетристиката е по-точно понятие, ако се има предвид художествената проза - жанрът къс разказ, за което настоява кобата.
Но тогава следва да има и категория за публицистика.
Във всички случаи е необходима по-голяма определеност, за да може човек по-лесно да се ориентира.
цитирайТрите литературни рода са епос, лирика и драма. Прозата е "към" епоса :)))
Белетристиката е по-точно понятие, ако се има предвид художествената проза - жанрът къс разказ, за което настоява кобата.
Но тогава следва да има и категория за публицистика.
Във всички случаи е необходима по-голяма определеност, за да може човек по-лесно да се ориентира.
Новини1552- 2.77%
Забавление8761-15.63%
Звезди1154-2.06%
Бизнес1923-3.43%
Хоби2098-3.74%
Компютри и интернет2167-3.87%
Музика11172-19.93%
Спорт1834-2.52%
Наука1411-2.52%
Изкуство2123-3.79%
Лични дневници6387-11.39%
Политика1228-2.19%
Тя и той1756-3.13%
Регионални272-0.49
Туризъм910-1.62%
Други11168-19.92%
Поезия148-0.26%
Това е към тази дата!Подкрепям идеята!После ще напиша повече,че излизам!Поздрави!
цитирайЗабавление8761-15.63%
Звезди1154-2.06%
Бизнес1923-3.43%
Хоби2098-3.74%
Компютри и интернет2167-3.87%
Музика11172-19.93%
Спорт1834-2.52%
Наука1411-2.52%
Изкуство2123-3.79%
Лични дневници6387-11.39%
Политика1228-2.19%
Тя и той1756-3.13%
Регионални272-0.49
Туризъм910-1.62%
Други11168-19.92%
Поезия148-0.26%
Това е към тази дата!Подкрепям идеята!После ще напиша повече,че излизам!Поздрави!
Категория "Поезия" съществува в blog.bg сравнително отскоро. Тя беше създадена по предложение на блогъри, които искаха да се разграничат от отдавна съществуващата, но и твърде "обобщаваща", категория "Изкуство". Това предложение бе ориентирано към екипа на сайта и, както се вижда, то бе прието. Смятам, че сега трябва да се направи същото.
цитирайСъжалявам, но чак сега влизам в блога и поради това се забави пускането на коментарите. Благодаря на всички, които подкрепят идеята.
цитирайаз като се регистрирах в блога, категория "Поезия" вече съществуваше. Кажи ми по какъв начин беше направено предложението?
цитирайka4ak, Коба! Май той беше основният инициатор на тогавашното предложение...
цитирайАз също заставам зад него, смятам, че ще е само в плюс. Това ще улесни тези, които предпочитат този жанр.
цитирайСлед като има категория "Изкуство", а отделно е изнесена категория "Поезия", мисля, че предложението ти за рубрика "Проза" идва съвсем логично и уместно!!
Така че напълно те подкрепям!!
Надявам се, че като се понатрупат още коментари "за" категория "Проза", ще изпратиш на модераторите от блога това си предложение!
Дано се "вслушат" в него!
Поздрави и хубав ден!
к.к.
цитирайТака че напълно те подкрепям!!
Надявам се, че като се понатрупат още коментари "за" категория "Проза", ще изпратиш на модераторите от блога това си предложение!
Дано се "вслушат" в него!
Поздрави и хубав ден!
к.к.
ами аз точно затова питам, защото не знам каква е "процедурата". Дали модераторите сами вземат решение или трябва специално да им се напише. Благодаря за подкрепата.
цитирайсега видях че на първа страница има качени постинги с по-малко гласове от този. Дали не ни налагат ембарго някакво?
цитирайв крайна сметка ще трябва това предложение да се отправи към Екип на blog.bg / blogbg /. Такава е процедурата...;) Но и аз се присъединявам към мнението на comfy, че преди това е добре да се натрупат повече гласове "За" обособяване на отделна категория "Проза".
Аз подкрепям това предложение!
цитирайАз подкрепям това предложение!
Защо постинга не влиза в коментирани, когато има основание за това? Или се действа избирателно?
цитирайНай-коментирани постинги
11.11 13:56 - Различните, предразсъдъците и осъжданията
от: frina
Днес успях да си набавя нови доказателства в подкрепа на теорията за нулевият толеранс към различните. Прочетох статия за най-дребната майка в света, която е бременна ... Прочетен: 545 Коментари: 103
08:37 - Признавам си. убий ме.
от: sowhat
Прорицателят Калхант предсказал на Атридите, че те ще превземат великата Троя само ако в похода участва и Ахил. Майка му знаела какво е отредила съдбата на сина ѝ... Прочетен: 133 Коментари: 49
11.11 22:53 - Ден след 10-ти....По дългия път....Към приюта
от: galinabg
Това е Иван. На 12 години. В 6-ти клас.
От днес той е 111-ят обитател на Дома.
Доведе го майка му. Прочетен: 283 Коментари: 43
10:37 - Добре дошли в абсурдистан !! част1
от: djgator
Това е страната в която живеем, в която съм имал щастието или нещастието да се родя..
Много от вас са пътували в чужбина, много други обаче не са! Дори и хора, посетил... Прочетен: 122 Коментари: 39
11.11 19:09 - Импийчмънт
от: teachme
Аз ли не знам ползата от ученето на чужди езици:) точно днес обяснявах на едно бургазлийче, че е непростимо да живееш в морски град и да не знаеш поне един чужд е... Прочетен: 129 Коментари: 27
цитирай11.11 13:56 - Различните, предразсъдъците и осъжданията
от: frina
Днес успях да си набавя нови доказателства в подкрепа на теорията за нулевият толеранс към различните. Прочетох статия за най-дребната майка в света, която е бременна ... Прочетен: 545 Коментари: 103
08:37 - Признавам си. убий ме.
от: sowhat
Прорицателят Калхант предсказал на Атридите, че те ще превземат великата Троя само ако в похода участва и Ахил. Майка му знаела какво е отредила съдбата на сина ѝ... Прочетен: 133 Коментари: 49
11.11 22:53 - Ден след 10-ти....По дългия път....Към приюта
от: galinabg
Това е Иван. На 12 години. В 6-ти клас.
От днес той е 111-ят обитател на Дома.
Доведе го майка му. Прочетен: 283 Коментари: 43
10:37 - Добре дошли в абсурдистан !! част1
от: djgator
Това е страната в която живеем, в която съм имал щастието или нещастието да се родя..
Много от вас са пътували в чужбина, много други обаче не са! Дори и хора, посетил... Прочетен: 122 Коментари: 39
11.11 19:09 - Импийчмънт
от: teachme
Аз ли не знам ползата от ученето на чужди езици:) точно днес обяснявах на едно бургазлийче, че е непростимо да живееш в морски град и да не знаеш поне един чужд е... Прочетен: 129 Коментари: 27
Категория "Проза" е необходимо да бъде обособена. Това насочва читателите точно към определен вид постинги. Така съществуващата категория"Изкуство" размива търсенето на конкретен вид текстове. Много по-ясно е, ако има "Проза". Основно в блоговете се публикуват къси разкази или есета, но това не е подходящо за "Лични дневници", нито пък е редно да бъде в една група с другите видове изкуства.
Подкрепям идеята и може би трябва да помислим дали да не качим предложението като постинг едновременно в блоговете на тези, които приемат и подкрепят идеята.
Колкото до предложението към администрация, след консултация с Качак, мисля, че ще го направиш и ние всички, които искаме това начинание да се осъществи, ще те подкрепим.
Поздрави!
цитирайПодкрепям идеята и може би трябва да помислим дали да не качим предложението като постинг едновременно в блоговете на тези, които приемат и подкрепят идеята.
Колкото до предложението към администрация, след консултация с Качак, мисля, че ще го направиш и ние всички, които искаме това начинание да се осъществи, ще те подкрепим.
Поздрави!
Ина, благодаря ти за подкрепата. И това за качване на повече постинги е добре. Мисля, че всички ще спечелим ако се обособи такава рубрика.
цитирайи аз не знам какво става приятелю. Дори в момента на първа има постинги с по-малко коментари.
цитирайКойто те търси , ще те намери! Ще те намерят тези,на които си нужен!
цитирайдоколкото схванах "системата" на блога, относно най-коментирани постинги, трябва клментарите да са в един и същи ден - само те се броят!! При теб има 6 комента от вчера, така че в момента с този мой коментар стават за днес 37 комента. А в рубриката "Най-коментирани" започват от 42. Затова този постинг още го няма. Целта е коментарите от днес да са повече от тези на някой от публикуваните пет постинга - т.е., в момента трябва да се прескочи числото 42.
Но след като постои около 24 часа, постингът, който е на първо място се премахва и се получава нова петица от постинги, като влиза някой "отдолу"...
Не знам дали го обясних ясно, ама нещо такова е "системата" в Най-коментирани...
Поздрави,
к.к.
цитирайНо след като постои около 24 часа, постингът, който е на първо място се премахва и се получава нова петица от постинги, като влиза някой "отдолу"...
Не знам дали го обясних ясно, ама нещо такова е "системата" в Най-коментирани...
Поздрави,
к.к.
Напълно подкрепям предложението и желая успех на реализирането на идеята!
Разбира се, че трябва да има отделна категория "Проза" не само заради лесното намиране.Това е уважение към самия автор на такива творби да се открои от цялото "Изкуство"!
цитирайРазбира се, че трябва да има отделна категория "Проза" не само заради лесното намиране.Това е уважение към самия автор на такива творби да се открои от цялото "Изкуство"!
Кирчо, нещо не схванах "системата". Виж моята бележка под №38, където съм копирал състоянието на най-коментирали в същата минута, в която съм оставил коментара. То завършва така:
11.11 19:09 - Импийчмънт
от: teachme
Аз ли не знам ползата от ученето на чужди езици:) точно днес обяснявах на едно бургазлийче, че е непростимо да живееш в морски град и да не знаеш поне един чужд е... Прочетен: 129 Коментари: 27
Сега да смятаме:
38 - 6 (от предния ден) = 32
Според мен 32 > 27. Ти как мислиш, приятелю?
Поздрави!
цитирай11.11 19:09 - Импийчмънт
от: teachme
Аз ли не знам ползата от ученето на чужди езици:) точно днес обяснявах на едно бургазлийче, че е непростимо да живееш в морски град и да не знаеш поне един чужд е... Прочетен: 129 Коментари: 27
Сега да смятаме:
38 - 6 (от предния ден) = 32
Според мен 32 > 27. Ти как мислиш, приятелю?
Поздрави!
тогава и аз не знам.... :)
цитирайотново нямам време да прочета цялата дискусия, но определено категория "Проза" си трябва!!!
Аферим, Тео!
цитирайАферим, Тео!
И аз не я знам, приятелю, но по-важно в случая е администраторите да помислят върху предложението на Теодор...
Хубава вечер!
цитирайХубава вечер!
предложението е уместно и трябва да бъде реализирано...
цитирайНаистина е уместно!
цитирайтрябва по-широк отзвук и нека подключим повече хора, както и Владо Качак!!!
цитирайНапълно съм съгласен, че трябва да има по-широк кръг от хора, които да се включат... А и Владо със сигурност може да привлече.
цитирайПък и други блогъри като се включат...
Щото какво пречи да има още една категория - нищо, но трябва да се поработи над сайта, де... :)
цитирайЩото какво пречи да има още една категория - нищо, но трябва да се поработи над сайта, де... :)
Абсолютно нищо не пречи да я има...
цитираймакар че могат да се появят и други блогъри с идеи за други категории, което съвсем ще озори приятелчетата от блог.бг... :)
цитирайКирчо, виждам, че немалко люде в блога пишат проза...
цитирайпише "поезия" ;)
цитирайПрав си, приятелю! Ама те вече си имат рубрика...
цитирай"Проза" си е съществена категория. Essential, дето се вика. Особено за блог пространство, си е задължителна!
цитирайКак има отделно и "Музика"??? Като че ли музиката не е изкуство също...
цитирайбаш!!!!
цитирайче е най-добре "основните изкуства" да си имат свои отделни категории, а категорията "Изкуство", да се нарече "Други изкуства" - примерно...
цитирайехе, аз днес имах много ангажименти, но като видях, че "делото" се разраства и махнах модерацията. Наистина, може доста да се поговори относно офомлението и т.н. на блога, но това все пак са решения на собствениците. Аз зачекнах темата, понеже понякога наистина срещам трудности да следя новоизлизащите текстове, а много от тях са наистина интересни. Въпреки че има хора, които публикуват в "Изкуство" абсолютно всякаква информация. А мисля, че и в другите категории е така, поне по моите наблюдения.
цитирайМного хора са регистрирани в една категория, а публикуват почти във всички... това е положението!
Затова категориите са условни, но... добре е да ги има!
Поздрави, Теодоре!! Зачекнал си интересна тема! :)
Лека вечер! :)
к.к.
цитирайЗатова категориите са условни, но... добре е да ги има!
Поздрави, Теодоре!! Зачекнал си интересна тема! :)
Лека вечер! :)
к.к.
Ами, дайте да го измислим тогава какво е и да пишем "просьба" до модераторите. Дали да е "Проза" или "Белетристика" или "Умствени отклонения" :)))
цитирайМоже би, все пак, "Проза и белетристика", а? Не е тавтология, поне според съвременните схващания...
Такава просьба да напишем, а?...
цитирайТакава просьба да напишем, а?...
като изпратите "Лично съобщение" от официалният им блог:
http://blogbg.blog.bg/
Самият екип на блога скоро твърдеше, че това е най-лесния и най-бързия начин да се поставят въпроси или отправят предложения и да се получи отговор от тях.
Изберете името на категорията и изпратете предложението.
Успех!
цитирайhttp://blogbg.blog.bg/
Самият екип на блога скоро твърдеше, че това е най-лесния и най-бързия начин да се поставят въпроси или отправят предложения и да се получи отговор от тях.
Изберете името на категорията и изпратете предложението.
Успех!
Приятелю, не зная къде беше, ама би трябвало, когато зачекваш по-значима тема, да си бъдеш в къщи...
Търпиш укори...))))
Поздрави от Родопите!
цитирайТърпиш укори...))))
Поздрави от Родопите!
:))) виноват! ама аз си мисля, че всички теми, които "зачеквам" са значими и... ерго трябва да си стоя постоянно на компютъра :)))
цитирайЕ, всеки тъй си мисли, ама темата е наистина значима...
цитирайТова е най-краткият път за изпращане на предложение, което не значи, че веднага ще го приемат... т.е., пътят си е по-дълъг, де... ;)
цитирайАми виж сега, аз си мисля, че е по-добре да се казва само "Белетристика". Тя по-горе и Мамас резонно го подхвърли това. Защото, по-принцип проза е всичко, което не е поезия. Нали така казва Уикипедия. Тоест може да влязат много неща. В Днешно време двата термина май се приемат като еквивалентни - Проза и Белетристика, но има разлика. Тъй че, да пиша ли с молба за категория "Белетристика"?
цитирай"Проза", а другото е по-общото - "Белетристика"...
Но се съмнявам, че всички ще правят справка кое какво е и всеки ще си го разбира по свой начин...
"Белетристика" е по-добре...
к.к.
цитирайНо се съмнявам, че всички ще правят справка кое какво е и всеки ще си го разбира по свой начин...
"Белетристика" е по-добре...
к.к.
Ами, прозата е по-общото. В проза се включват научнитеу критическите, публицистичните текстове. А белетристика са само художествените. Мисля, че го избистрихме. Ами за взема да взема да надращя писмото.
цитирайда не спорим... поне ние :)))))
Какво ще кажеш за есе в стихотворна форма - то какво е? ;))))))))))))
Както и да е...
Ти си зачекнал темата - от нас подкрепата! Пиши на блог.бг! :))))))
Лека вечер!
к.к.
цитирайКакво ще кажеш за есе в стихотворна форма - то какво е? ;))))))))))))
Както и да е...
Ти си зачекнал темата - от нас подкрепата! Пиши на блог.бг! :))))))
Лека вечер!
к.к.
Айде, пиша... Стискайте палци!
цитирайвсички вече стискат палци, остава нещата да се получат - ама, при желание... ще станат! :)
цитирайДругарят Ленин е казал навремето:
"Всичко е възможно, ако е необходимо!"
цитирай"Всичко е възможно, ако е необходимо!"
понякога има "неосъзната необходимост"... Ти, с този постинг правиш така, че тя да се осъзнае... Поздравления!
цитирайНе цитирай другаря Ленин, когато говорим за съвременна проза...))))))))
цитирайНе знам какво е казал другаря Ленин, но "Белетристика" или "Проза" си е много необходим раздел. Дори "Художествена проза" звучи добре. Важното е като иска човек да прочете разказ, а не нещо друго, да знае къде веднага да го намери.
Аз си вярвам в чудеса, така че се надявам на добър изход от дискусията!
Поздрави!
цитирайАз си вярвам в чудеса, така че се надявам на добър изход от дискусията!
Поздрави!
Както се написа и в кометарите Прозата все пак е вид Изкуство и за сега няма нужда от отделна категория само за нея.
Въпреки това ще се вземе в предвид и ще се опитаме в бъдеще да преразгледаме категориите.
Благодарим ви за съвета, продължавайте в същия дух!
Лека вечер,
Екип на Blog.bg
цитирайВъпреки това ще се вземе в предвид и ще се опитаме в бъдеще да преразгледаме категориите.
Благодарим ви за съвета, продължавайте в същия дух!
Лека вечер,
Екип на Blog.bg
... Но щом ще се вземе "в предвид" (?), кога ли ще го вземат... :)
цитирайИма един епизод от "Улицата" и там момченцето пита баща си:
- Тате, кога ще идем на море?
- Зимата, тате...
цитирай- Тате, кога ще идем на море?
- Зимата, тате...
kobata написа:
сега видях че на първа страница има качени постинги с по-малко гласове от този. Дали не ни налагат ембарго някакво?
Обяснение на подобен въпрос очаквам от екипа и аз за един постинг от 10.11 при мен - в него ще сложа отговора, като го получа...
Мисля, че идеята ти е добра.
Верно е, че прозата е и вид изкуство, но е от особен тип и заслужава отделен раздел.
цитирайВерно е, че прозата е и вид изкуство, но е от особен тип и заслужава отделен раздел.
86.
анонимен -
Йезуитите ряпа да ядат
12.11.2009 20:22
12.11.2009 20:22
Значи Поезията е отделен вид, автономна категория тъй да се каже, но Прозата - не. И защо, ако смея да попитам? Просто така. Това не е отговор. Словесното изкуство се дели на поезия и проза още от Древна Гърция. А Древните гърци са били умен народ. Поне това не може никой да го отрече.
Я си представете, че един древен грък иска да си прочете любимата басня на Езоп, обаче в библиотеката му казват: "Ей там, виж, някъде в рафтовете с изкуство." И докато "изтръшка" Омир, Анакреон, Пиндар и Сафо, хеке, до стъмване може да се добере и до Езоп. Защото дори там всичко си е било подредено като в аптечка - тук поезията, а там - прозата.
Та така, мили ми другарчета, Йезуитите, пасти да ядат. Ние отдавна сме ги задминали, а за Древните гърци, да не говорим...
Поздрави на всички, дето хвърлиха душа и сърце в тази полезна дискусия. Преброяването до тук върви много добре! :)
цитирайЯ си представете, че един древен грък иска да си прочете любимата басня на Езоп, обаче в библиотеката му казват: "Ей там, виж, някъде в рафтовете с изкуство." И докато "изтръшка" Омир, Анакреон, Пиндар и Сафо, хеке, до стъмване може да се добере и до Езоп. Защото дори там всичко си е било подредено като в аптечка - тук поезията, а там - прозата.
Та така, мили ми другарчета, Йезуитите, пасти да ядат. Ние отдавна сме ги задминали, а за Древните гърци, да не говорим...
Поздрави на всички, дето хвърлиха душа и сърце в тази полезна дискусия. Преброяването до тук върви много добре! :)
Аз в един от първите си коментари написах мисълта на Ото фон Бисмарк "Политиката е изкуство на възможностите, наука за относителното". Явно модераторите имат друга концепция за сайта. Здраве да е! Но, наистина останах приятно изненадан, защото се получи подкрепа за позитивен постинг.
цитирайКъдето и да пишете, все някога ще намеря време да ви прочета, особено пък като вече си ви зная...
цитирай
89.
анонимен -
"блог платформата"
12.11.2009 21:45
12.11.2009 21:45
сама по себе си е нещо съвсем различно от това да се публикуват стихчета и разкачета. Има си специалицирани сайтове за това. Не виждам какво сте събрали тука 5-6 супер некадърни драскачи и оревавате целия сайт с претенциите си.
"ама има поезия, няма проза"
"ама оня постинг е на първа, моя не е"
"ама тва, ама онова"
Като толкова сте талантливи извадето по 1000лв публикувайте си разказите и стиховете в книга и я пуснете на пазара.
Или пък отидете да си пишете прозата в сайта хулите.
Или пък, колкото и невероятно да звучи, пишете си прозата в блог.бг, но в категоря "лични дневници" например.
цитирай"ама има поезия, няма проза"
"ама оня постинг е на първа, моя не е"
"ама тва, ама онова"
Като толкова сте талантливи извадето по 1000лв публикувайте си разказите и стиховете в книга и я пуснете на пазара.
Или пък отидете да си пишете прозата в сайта хулите.
Или пък, колкото и невероятно да звучи, пишете си прозата в блог.бг, но в категоря "лични дневници" например.
всички пишем на едно и също място, а именно в блога. Даже, казваме "нашият блог" :)) По-скоро въпросът беше до възможността за концентриране, което ще доведе и до по-лесно следене на новоизлезлите неща.
цитирайблагодаря за мнението. Аз даже се притесних днес, че освен един нескопосан опит - всички коментари бяха позитивни. Поне едно-две тролчета за цвят трябва да има :)))
цитирай
92.
анонимен -
Искрено се надявам
12.11.2009 22:03
12.11.2009 22:03
да не си се притеснил, чак толкова много, защото, както виждам, терзанията ти относно категория "проза" са ти взели здравето :)))
цитирайи ума...
цитирайпълна подкрепа от моя страна :)))))))))))))))))))))))
цитирайБлагодаря ти, приятелю за подкрепата. Засега оставаме в "Изкуство".
цитирай
96.
анонимен -
4eta otgovora na 6efovete - prozata ...
12.11.2009 23:12
12.11.2009 23:12
4eta otgovora na 6efovete - prozata e vid izkustvo :)) qvno muzikata e poeziyata ne sa :))) 6tom e taka po dobre si stoite v izkustvoto :)))))
цитирайима има резон, има...
цитирайИ аз съм на същото мнение
цитирайно намирам, че би било много удачно.
Така че подкрепям!
цитирайТака че подкрепям!
kobata написа:
сега видях че на първа страница има качени постинги с по-малко гласове от този. Дали не ни налагат ембарго някакво?
Обяснението от екипа на blog.bg е в коментар 49. тук:
http://vanya70.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/11/10/do-ekipa-na-blog-bg-i-vsichki-koito-gi-interesuva.432876
позволявам си да направя едно уточнение: Нито прозата, нито поезията са изкуства. Те са отделни жанрове в изкуството, наречено ЛИТЕРАТУРА!
Поздрави!
цитирайПоздрави!
Хензелски,
нали така беше и при Киплинг - Всички животни са равни, но някой са по-равни :))) Поздрави!
цитирайнали така беше и при Киплинг - Всички животни са равни, но някой са по-равни :))) Поздрави!
Здрасти :))) Благодаря, че забеляза грешката ми. Разбира се, че автор на репликата за животните е Оруел, а книгата се казва "Фермата".
цитирайУспех!
цитирайПОДКРЕПЯМ ТЕ!
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирайС ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
Още веднъж благодаря на всички.
цитирайТърсене