Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2009 23:27 - Не е ли време да има категория "Проза"?
Автор: kobata Категория: Изкуство   
Прочетен: 20321 Коментари: 106 Гласове:
18



Още като се регистрирах в блога преди няколко месеца и се чудех в коя рубрика да сложа произведенията си. Виждам, че има категория "Поезия" и тя функционира доста успешно. Не е ли време администраторите да дадат възможност за концентрация и на белетристичните произведения?


Тагове:   романи,


Гласувай:
18



1. frustrated - ..
11.11.2009 23:34
ммм много правилноо..запитах се същия въпрос когато преди няколко часа се регнах..и все пак..прозата е разпределена в две категории..
Лични дневници и Поезия..а наистина липва категория Проза
евала за постинга :)
цитирай
2. kobata - Прозата основно се публикува в р...
11.11.2009 23:44
Прозата основно се публикува в рубриката "Изкуство". Но там има още хиляди публикации и произведенията стават напарво невидими.
цитирай
3. frina - kobata,
11.11.2009 23:53
съгласна съм, че е нужно да се обособи отделна категория, защото съдържанието на повечето разкази не пасва на категориите Лични дневници или Изкуство. Загубват се там, защото всички видове изкуства са събрани на едно и може би там се публикува най-често.
Дано те послушат!:)
цитирай
4. an200 - Подкрепям те!)
11.11.2009 23:54
но пък има "Изкуство"...там и поезия, и проза ...
Категориите трябва да се дообмислят.Определено!
цитирай
5. kobata - Фрина,
11.11.2009 23:55
нали знаеш : "В живота всичко е изкуство", въпреки, че понякога изисква жертви. И явно поради тази причина в рубриката "Изкуство" има всичко. Докато се намери някой разказ, трябва доста да се порови.
цитирай
6. kobata - Ани,
11.11.2009 23:56
Ами - има си рубрика "Поезия". А иначе, дори и политиката е изкуство, както казва Бисмарк.
цитирай
7. veninski - Напълно споделям предложението и ...
12.11.2009 00:02
Напълно споделям предложението и заставам зад него!
цитирай
8. kobata - Бате Василе,
12.11.2009 00:03
благодаря. Мисля, че така ще бъде и по-лесна комуникацията между тези, които пишат разкази, есета, новели и т.н.
цитирай
9. kobata - Ето какво пише в Уикипедия
12.11.2009 00:05
Прозата е литературна форма на изказ, отличаваща се от другите форми (поезия) с липсата на модели за оформление на текста.

При прозата няма нужда от използване на строфи, рими, алитерация и други творчески похвати, поради което се дава до говоримата реч. Макар че в прозата се създават много литературни произведения, нейната функция е предимно информативна, поради което е основна в научната, институционалната и публицистичната сфера на общуване.
цитирай
10. dorichela - Успех с начинанието :)
12.11.2009 00:06
Успех с начинанието :)
цитирай
11. kobata - Дорче,
12.11.2009 00:06
мерси!
цитирай
12. frina - :)
12.11.2009 00:07
Радвам се, че идеята намира подкрепа, успех!:)
цитирай
13. анонимен - a dali 6te stanat po dobri ne6tata ...
12.11.2009 00:10
a dali 6te stanat po dobri ne6tata ako san na otdelno mqsto@
цитирай
14. kobata - Фрина,
12.11.2009 00:11
Ами и аз се радвам. Още повече ще се радвам ако получим и рубрика.
цитирай
15. kobata - анонимен...
12.11.2009 00:12
кой може да каже това...
цитирай
16. teodordetchev - Трябва да има категория "проза".
12.11.2009 00:38
Вън от всяко съмнение.
цитирай
17. kobata - адаш,
12.11.2009 00:40
виж как тръгнаха нещата с твоята кандидатура. Мисля си, че и много инициативи в областа на белетристиката може да тръгнат от блога. Доказателство за това е срещата, която направихме с Ина Крейн във Велико Търново.
цитирай
18. mamas - Подкрепям те.
12.11.2009 00:56
Музиката също е изкуство, а е отделно. Поезията също.
Но може би ще е по-удачно новата категория да е Белетристика, а не Проза.
цитирай
19. анонимен - Подкрепям идеята! Логично е щом има ...
12.11.2009 01:51
Подкрепям идеята! Логично е щом има място за поетите, да има такова и за тези които пишат проза.
Илиян Василев
цитирай
20. kobata - Благодаря!
12.11.2009 01:52
Благодаря!
цитирай
21. voinov50 - Аз още пролетта намекнах на няколко места...,
12.11.2009 04:53
но никой не ми обърна внимание тогава.
Сега заставам зад идеята и те подкрепям напълно.
Поздрав към всички/ :))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
22. анонимен - Подкрепям!
12.11.2009 05:15
'
цитирай
23. анонимен - И аз те подкрепям!
12.11.2009 08:00
И аз те подкрепям!
цитирай
24. romanov - С две ръце съм "ЗА!"
12.11.2009 08:04
Подкрепям те!
цитирай
25. анонимен - Съвършено правилно.
12.11.2009 08:28
Все пак прозата е отделен литературен вид.
Трите литературни рода са епос, лирика и драма. Прозата е "към" епоса :)))
Белетристиката е по-точно понятие, ако се има предвид художествената проза - жанрът къс разказ, за което настоява кобата.
Но тогава следва да има и категория за публицистика.
Във всички случаи е необходима по-голяма определеност, за да може човек по-лесно да се ориентира.
цитирай
26. ka4ak - БЛОГОВЕ КЪМ 22.08.2009г-56064
12.11.2009 10:21
Новини1552- 2.77%
Забавление8761-15.63%
Звезди1154-2.06%
Бизнес1923-3.43%
Хоби2098-3.74%
Компютри и интернет2167-3.87%
Музика11172-19.93%
Спорт1834-2.52%
Наука1411-2.52%
Изкуство2123-3.79%
Лични дневници6387-11.39%
Политика1228-2.19%
Тя и той1756-3.13%
Регионални272-0.49
Туризъм910-1.62%
Други11168-19.92%
Поезия148-0.26%

Това е към тази дата!Подкрепям идеята!После ще напиша повече,че излизам!Поздрави!
цитирай
27. henzelski - Здравей, Коба!
12.11.2009 10:28
Категория "Поезия" съществува в blog.bg сравнително отскоро. Тя беше създадена по предложение на блогъри, които искаха да се разграничат от отдавна съществуващата, но и твърде "обобщаваща", категория "Изкуство". Това предложение бе ориентирано към екипа на сайта и, както се вижда, то бе прието. Смятам, че сега трябва да се направи същото.
цитирай
28. kobata - Съжалявам, но чак сега влизам в б...
12.11.2009 11:09
Съжалявам, но чак сега влизам в блога и поради това се забави пускането на коментарите. Благодаря на всички, които подкрепят идеята.
цитирай
29. kobata - Henzelski,
12.11.2009 11:16
аз като се регистрирах в блога, категория "Поезия" вече съществуваше. Кажи ми по какъв начин беше направено предложението?
цитирай
30. henzelski - Питай
12.11.2009 11:28
ka4ak, Коба! Май той беше основният инициатор на тогавашното предложение...
цитирай
31. papadok - Предложението в съвсем резонно.
12.11.2009 11:41
Аз също заставам зад него, смятам, че ще е само в плюс. Това ще улесни тези, които предпочитат този жанр.
цитирай
32. comfy - Привет, приятелю!
12.11.2009 11:59
След като има категория "Изкуство", а отделно е изнесена категория "Поезия", мисля, че предложението ти за рубрика "Проза" идва съвсем логично и уместно!!
Така че напълно те подкрепям!!
Надявам се, че като се понатрупат още коментари "за" категория "Проза", ще изпратиш на модераторите от блога това си предложение!
Дано се "вслушат" в него!

Поздрави и хубав ден!

к.к.
цитирай
33. kobata - comfy
12.11.2009 12:08
ами аз точно затова питам, защото не знам каква е "процедурата". Дали модераторите сами вземат решение или трябва специално да им се напише. Благодаря за подкрепата.
цитирай
34. kobata - странно,
12.11.2009 12:11
сега видях че на първа страница има качени постинги с по-малко гласове от този. Дали не ни налагат ембарго някакво?
цитирай
35. henzelski - Коба,
12.11.2009 12:24
в крайна сметка ще трябва това предложение да се отправи към Екип на blog.bg / blogbg /. Такава е процедурата...;) Но и аз се присъединявам към мнението на comfy, че преди това е добре да се натрупат повече гласове "За" обособяване на отделна категория "Проза".
Аз подкрепям това предложение!
цитирай
36. veninski - Защо постинга не влиза в коменти...
12.11.2009 12:44
Защо постинга не влиза в коментирани, когато има основание за това? Или се действа избирателно?
цитирай
37. veninski - Най-коментирани постинги ...
12.11.2009 12:48
Най-коментирани постинги


11.11 13:56 - Различните, предразсъдъците и осъжданията
от: frina

Днес успях да си набавя нови доказателства в подкрепа на теорията за нулевият толеранс към различните. Прочетох статия за най-дребната майка в света, която е бременна ... Прочетен: 545 Коментари: 103
08:37 - Признавам си. убий ме.
от: sowhat

Прорицателят Калхант предсказал на Атридите, че те ще превземат великата Троя само ако в похода участва и Ахил. Майка му знаела какво е отредила съдбата на сина ѝ... Прочетен: 133 Коментари: 49
11.11 22:53 - Ден след 10-ти....По дългия път....Към приюта
от: galinabg

Това е Иван. На 12 години. В 6-ти клас.
От днес той е 111-ят обитател на Дома.
Доведе го майка му. Прочетен: 283 Коментари: 43
10:37 - Добре дошли в абсурдистан !! част1
от: djgator

Това е страната в която живеем, в която съм имал щастието или нещастието да се родя..
Много от вас са пътували в чужбина, много други обаче не са! Дори и хора, посетил... Прочетен: 122 Коментари: 39
11.11 19:09 - Импийчмънт
от: teachme

Аз ли не знам ползата от ученето на чужди езици:) точно днес обяснявах на едно бургазлийче, че е непростимо да живееш в морски град и да не знаеш поне един чужд е... Прочетен: 129 Коментари: 27
цитирай
38. inakrein - Категория "Проза" е ...
12.11.2009 12:52
Категория "Проза" е необходимо да бъде обособена. Това насочва читателите точно към определен вид постинги. Така съществуващата категория"Изкуство" размива търсенето на конкретен вид текстове. Много по-ясно е, ако има "Проза". Основно в блоговете се публикуват къси разкази или есета, но това не е подходящо за "Лични дневници", нито пък е редно да бъде в една група с другите видове изкуства.
Подкрепям идеята и може би трябва да помислим дали да не качим предложението като постинг едновременно в блоговете на тези, които приемат и подкрепят идеята.
Колкото до предложението към администрация, след консултация с Качак, мисля, че ще го направиш и ние всички, които искаме това начинание да се осъществи, ще те подкрепим.
Поздрави!
цитирай
39. kobata - Ина, благодаря ти за подкрепата. И ...
12.11.2009 14:41
Ина, благодаря ти за подкрепата. И това за качване на повече постинги е добре. Мисля, че всички ще спечелим ако се обособи такава рубрика.
цитирай
40. kobata - венински,
12.11.2009 14:42
и аз не знам какво става приятелю. Дори в момента на първа има постинги с по-малко коментари.
цитирай
41. panazea - Коба,
12.11.2009 14:56
Който те търси , ще те намери! Ще те намерят тези,на които си нужен!
цитирай
42. comfy - Приятелю,
12.11.2009 15:35
доколкото схванах "системата" на блога, относно най-коментирани постинги, трябва клментарите да са в един и същи ден - само те се броят!! При теб има 6 комента от вчера, така че в момента с този мой коментар стават за днес 37 комента. А в рубриката "Най-коментирани" започват от 42. Затова този постинг още го няма. Целта е коментарите от днес да са повече от тези на някой от публикуваните пет постинга - т.е., в момента трябва да се прескочи числото 42.

Но след като постои около 24 часа, постингът, който е на първо място се премахва и се получава нова петица от постинги, като влиза някой "отдолу"...

Не знам дали го обясних ясно, ама нещо такова е "системата" в Най-коментирани...

Поздрави,

к.к.
цитирай
43. marsi13 - Напълно подкрепям предложението и ...
12.11.2009 15:43
Напълно подкрепям предложението и желая успех на реализирането на идеята!
Разбира се, че трябва да има отделна категория "Проза" не само заради лесното намиране.Това е уважение към самия автор на такива творби да се открои от цялото "Изкуство"!
цитирай
44. veninski - 43. comfy
12.11.2009 16:09
Кирчо, нещо не схванах "системата". Виж моята бележка под №38, където съм копирал състоянието на най-коментирали в същата минута, в която съм оставил коментара. То завършва така:

11.11 19:09 - Импийчмънт
от: teachme

Аз ли не знам ползата от ученето на чужди езици:) точно днес обяснявах на едно бургазлийче, че е непростимо да живееш в морски град и да не знаеш поне един чужд е... Прочетен: 129 Коментари: 27


Сега да смятаме:
38 - 6 (от предния ден) = 32

Според мен 32 > 27. Ти как мислиш, приятелю?

Поздрави!
цитирай
45. comfy - Ами, Васко,
12.11.2009 16:19
тогава и аз не знам.... :)
цитирай
46. pilcho - ...
12.11.2009 16:22
отново нямам време да прочета цялата дискусия, но определено категория "Проза" си трябва!!!
Аферим, Тео!
цитирай
47. veninski - И аз не я знам, приятелю, но по-важно ...
12.11.2009 16:27
И аз не я знам, приятелю, но по-важно в случая е администраторите да помислят върху предложението на Теодор...
Хубава вечер!
цитирай
48. comfy - Така е,
12.11.2009 16:29
предложението е уместно и трябва да бъде реализирано...
цитирай
49. veninski - Наистина е уместно!
12.11.2009 16:33
Наистина е уместно!
цитирай
50. comfy - Обаче,
12.11.2009 16:44
трябва по-широк отзвук и нека подключим повече хора, както и Владо Качак!!!
цитирай
51. veninski - Напълно съм съгласен, че трябва да ...
12.11.2009 16:48
Напълно съм съгласен, че трябва да има по-широк кръг от хора, които да се включат... А и Владо със сигурност може да привлече.
цитирай
52. comfy - Владо може много повече!
12.11.2009 16:51
Пък и други блогъри като се включат...

Щото какво пречи да има още една категория - нищо, но трябва да се поработи над сайта, де... :)
цитирай
53. veninski - Абсолютно нищо не пречи да я има. . .
12.11.2009 16:54
Абсолютно нищо не пречи да я има...
цитирай
54. comfy - Надявам се,
12.11.2009 16:56
макар че могат да се появят и други блогъри с идеи за други категории, което съвсем ще озори приятелчетата от блог.бг... :)
цитирай
55. veninski - Кирчо, виждам, че немалко люде в ...
12.11.2009 16:59
Кирчо, виждам, че немалко люде в блога пишат проза...
цитирай
56. comfy - Да, както и почти всеки
12.11.2009 17:18
пише "поезия" ;)
цитирай
57. veninski - Прав си, приятелю! Ама те вече си ...
12.11.2009 17:20
Прав си, приятелю! Ама те вече си имат рубрика...
цитирай
58. pilcho - ...
12.11.2009 17:30
"Проза" си е съществена категория. Essential, дето се вика. Особено за блог пространство, си е задължителна!
цитирай
59. comfy - Ами, да!
12.11.2009 17:40
Как има отделно и "Музика"??? Като че ли музиката не е изкуство също...
цитирай
60. pilcho - comfy,
12.11.2009 17:41
баш!!!!
цитирай
61. comfy - Ами, излиза,
12.11.2009 17:46
че е най-добре "основните изкуства" да си имат свои отделни категории, а категорията "Изкуство", да се нарече "Други изкуства" - примерно...
цитирай
62. kobata - ехе, аз днес имах много ангажименти ...
12.11.2009 18:06
ехе, аз днес имах много ангажименти, но като видях, че "делото" се разраства и махнах модерацията. Наистина, може доста да се поговори относно офомлението и т.н. на блога, но това все пак са решения на собствениците. Аз зачекнах темата, понеже понякога наистина срещам трудности да следя новоизлизащите текстове, а много от тях са наистина интересни. Въпреки че има хора, които публикуват в "Изкуство" абсолютно всякаква информация. А мисля, че и в другите категории е така, поне по моите наблюдения.
цитирай
63. comfy - Абсолютно си прав, приятелю!
12.11.2009 18:18
Много хора са регистрирани в една категория, а публикуват почти във всички... това е положението!
Затова категориите са условни, но... добре е да ги има!

Поздрави, Теодоре!! Зачекнал си интересна тема! :)

Лека вечер! :)

к.к.
цитирай
64. kobata - Ами, дайте да го измислим тогава ...
12.11.2009 18:18
Ами, дайте да го измислим тогава какво е и да пишем "просьба" до модераторите. Дали да е "Проза" или "Белетристика" или "Умствени отклонения" :)))
цитирай
65. comfy - :))))))
12.11.2009 18:24
Може би, все пак, "Проза и белетристика", а? Не е тавтология, поне според съвременните схващания...

Такава просьба да напишем, а?...
цитирай
66. vanya70 - Можете да предложите на екипа на blog.bg
12.11.2009 18:24
като изпратите "Лично съобщение" от официалният им блог:

http://blogbg.blog.bg/

Самият екип на блога скоро твърдеше, че това е най-лесния и най-бързия начин да се поставят въпроси или отправят предложения и да се получи отговор от тях.

Изберете името на категорията и изпратете предложението.

Успех!
цитирай
67. veninski - Приятелю, не зная къде беше, ама би ...
12.11.2009 18:24
Приятелю, не зная къде беше, ама би трябвало, когато зачекваш по-значима тема, да си бъдеш в къщи...
Търпиш укори...))))
Поздрави от Родопите!
цитирай
68. kobata - венински
12.11.2009 18:27
:))) виноват! ама аз си мисля, че всички теми, които "зачеквам" са значими и... ерго трябва да си стоя постоянно на компютъра :)))
цитирай
69. veninski - Е, всеки тъй си мисли, ама темата е ...
12.11.2009 18:30
Е, всеки тъй си мисли, ама темата е наистина значима...
цитирай
70. comfy - vanya70 е права!
12.11.2009 18:33
Това е най-краткият път за изпращане на предложение, което не значи, че веднага ще го приемат... т.е., пътят си е по-дълъг, де... ;)
цитирай
71. kobata - Ами виж сега, аз си мисля, че е по-...
12.11.2009 18:35
Ами виж сега, аз си мисля, че е по-добре да се казва само "Белетристика". Тя по-горе и Мамас резонно го подхвърли това. Защото, по-принцип проза е всичко, което не е поезия. Нали така казва Уикипедия. Тоест може да влязат много неща. В Днешно време двата термина май се приемат като еквивалентни - Проза и Белетристика, но има разлика. Тъй че, да пиша ли с молба за категория "Белетристика"?
цитирай
72. comfy - Ами едното е по-конкретното -
12.11.2009 18:40
"Проза", а другото е по-общото - "Белетристика"...
Но се съмнявам, че всички ще правят справка кое какво е и всеки ще си го разбира по свой начин...

"Белетристика" е по-добре...

к.к.
цитирай
73. kobata - Ами, прозата е по-общото. В проза се ...
12.11.2009 18:42
Ами, прозата е по-общото. В проза се включват научнитеу критическите, публицистичните текстове. А белетристика са само художествените. Мисля, че го избистрихме. Ами за взема да взема да надращя писмото.
цитирай
74. comfy - Добре, де
12.11.2009 18:46
да не спорим... поне ние :)))))

Какво ще кажеш за есе в стихотворна форма - то какво е? ;))))))))))))

Както и да е...

Ти си зачекнал темата - от нас подкрепата! Пиши на блог.бг! :))))))

Лека вечер!

к.к.
цитирай
75. kobata - В спора се ражда истината!
12.11.2009 18:51
Айде, пиша... Стискайте палци!
цитирай
76. comfy - Мисля, че
12.11.2009 18:53
всички вече стискат палци, остава нещата да се получат - ама, при желание... ще станат! :)
цитирай
77. kobata - Другарят Ленин е казал навремет...
12.11.2009 18:55
Другарят Ленин е казал навремето:
"Всичко е възможно, ако е необходимо!"
цитирай
78. comfy - Мдаа,
12.11.2009 18:58
понякога има "неосъзната необходимост"... Ти, с този постинг правиш така, че тя да се осъзнае... Поздравления!
цитирай
79. veninski - Не цитирай другаря Ленин, когато ...
12.11.2009 19:00
Не цитирай другаря Ленин, когато говорим за съвременна проза...))))))))
цитирай
80. inakrein - Не знам какво е казал другаря Ленин, ...
12.11.2009 19:06
Не знам какво е казал другаря Ленин, но "Белетристика" или "Проза" си е много необходим раздел. Дори "Художествена проза" звучи добре. Важното е като иска човек да прочете разказ, а не нещо друго, да знае къде веднага да го намери.
Аз си вярвам в чудеса, така че се надявам на добър изход от дискусията!
Поздрави!
цитирай
81. kobata - Ето отговорът от Екипа на Блог.бг
12.11.2009 19:11
Както се написа и в кометарите Прозата все пак е вид Изкуство и за сега няма нужда от отделна категория само за нея.
Въпреки това ще се вземе в предвид и ще се опитаме в бъдеще да преразгледаме категориите.
Благодарим ви за съвета, продължавайте в същия дух!

Лека вечер,
Екип на Blog.bg
цитирай
82. comfy - Музиката и Поезията са също вид изкуство!!
12.11.2009 19:22
... Но щом ще се вземе "в предвид" (?), кога ли ще го вземат... :)
цитирай
83. kobata - Има един епизод от "Улицат...
12.11.2009 19:26
Има един епизод от "Улицата" и там момченцето пита баща си:
- Тате, кога ще идем на море?
- Зимата, тате...
цитирай
84. vanya70 - Често явление е това:
12.11.2009 19:33
kobata написа:
сега видях че на първа страница има качени постинги с по-малко гласове от този. Дали не ни налагат ембарго някакво?


Обяснение на подобен въпрос очаквам от екипа и аз за един постинг от 10.11 при мен - в него ще сложа отговора, като го получа...
цитирай
85. sparotok - добра идея
12.11.2009 19:34
Мисля, че идеята ти е добра.
Верно е, че прозата е и вид изкуство, но е от особен тип и заслужава отделен раздел.
цитирай
86. анонимен - Йезуитите ряпа да ядат
12.11.2009 20:22
Значи Поезията е отделен вид, автономна категория тъй да се каже, но Прозата - не. И защо, ако смея да попитам? Просто така. Това не е отговор. Словесното изкуство се дели на поезия и проза още от Древна Гърция. А Древните гърци са били умен народ. Поне това не може никой да го отрече.
Я си представете, че един древен грък иска да си прочете любимата басня на Езоп, обаче в библиотеката му казват: "Ей там, виж, някъде в рафтовете с изкуство." И докато "изтръшка" Омир, Анакреон, Пиндар и Сафо, хеке, до стъмване може да се добере и до Езоп. Защото дори там всичко си е било подредено като в аптечка - тук поезията, а там - прозата.
Та така, мили ми другарчета, Йезуитите, пасти да ядат. Ние отдавна сме ги задминали, а за Древните гърци, да не говорим...
Поздрави на всички, дето хвърлиха душа и сърце в тази полезна дискусия. Преброяването до тук върви много добре! :)
цитирай
87. kobata - Аз в един от първите си коментари ...
12.11.2009 20:43
Аз в един от първите си коментари написах мисълта на Ото фон Бисмарк "Политиката е изкуство на възможностите, наука за относителното". Явно модераторите имат друга концепция за сайта. Здраве да е! Но, наистина останах приятно изненадан, защото се получи подкрепа за позитивен постинг.
цитирай
88. emil60 - Като си ви бива, бива си ви!
12.11.2009 21:26
Където и да пишете, все някога ще намеря време да ви прочета, особено пък като вече си ви зная...
цитирай
89. анонимен - "блог платформата"
12.11.2009 21:45
сама по себе си е нещо съвсем различно от това да се публикуват стихчета и разкачета. Има си специалицирани сайтове за това. Не виждам какво сте събрали тука 5-6 супер некадърни драскачи и оревавате целия сайт с претенциите си.
"ама има поезия, няма проза"
"ама оня постинг е на първа, моя не е"
"ама тва, ама онова"

Като толкова сте талантливи извадето по 1000лв публикувайте си разказите и стиховете в книга и я пуснете на пазара.

Или пък отидете да си пишете прозата в сайта хулите.

Или пък, колкото и невероятно да звучи, пишете си прозата в блог.бг, но в категоря "лични дневници" например.
цитирай
90. kobata - Емо,
12.11.2009 21:55
всички пишем на едно и също място, а именно в блога. Даже, казваме "нашият блог" :)) По-скоро въпросът беше до възможността за концентриране, което ще доведе и до по-лесно следене на новоизлезлите неща.
цитирай
91. kobata - bbbb
12.11.2009 21:56
благодаря за мнението. Аз даже се притесних днес, че освен един нескопосан опит - всички коментари бяха позитивни. Поне едно-две тролчета за цвят трябва да има :)))
цитирай
92. анонимен - Искрено се надявам
12.11.2009 22:03
да не си се притеснил, чак толкова много, защото, както виждам, терзанията ти относно категория "проза" са ти взели здравето :)))
цитирай
93. kobata - и ума...
12.11.2009 22:41
и ума...
цитирай
94. voinov50 - Проза или белетристика...
12.11.2009 23:05
пълна подкрепа от моя страна :)))))))))))))))))))))))
цитирай
95. kobata - Благодаря ти, приятелю за подкр...
12.11.2009 23:07
Благодаря ти, приятелю за подкрепата. Засега оставаме в "Изкуство".
цитирай
96. анонимен - 4eta otgovora na 6efovete - prozata ...
12.11.2009 23:12
4eta otgovora na 6efovete - prozata e vid izkustvo :)) qvno muzikata e poeziyata ne sa :))) 6tom e taka po dobre si stoite v izkustvoto :)))))
цитирай
97. kobata - анонимен
12.11.2009 23:14
има има резон, има...
цитирай
98. malkiatprintz - И аз съм на същото мнение
13.11.2009 02:31
И аз съм на същото мнение
цитирай
99. hristam - Не съм се замисляла за това досега,
13.11.2009 09:48
но намирам, че би било много удачно.
Така че подкрепям!
цитирай
100. vanya70 - Обяснение за начина за вход в "Най-коментирани"
13.11.2009 10:06
kobata написа:
сега видях че на първа страница има качени постинги с по-малко гласове от този. Дали не ни налагат ембарго някакво?


Обяснението от екипа на blog.bg е в коментар 49. тук:

http://vanya70.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/11/10/do-ekipa-na-blog-bg-i-vsichki-koito-gi-interesuva.432876
цитирай
101. henzelski - Коба,
13.11.2009 15:52
позволявам си да направя едно уточнение: Нито прозата, нито поезията са изкуства. Те са отделни жанрове в изкуството, наречено ЛИТЕРАТУРА!
Поздрави!
цитирай
102. kobata - Хензелски, нали така беше и при К...
13.11.2009 17:56
Хензелски,
нали така беше и при Киплинг - Всички животни са равни, но някой са по-равни :))) Поздрави!
цитирай
103. kobata - Хензелски
14.11.2009 13:36
Здрасти :))) Благодаря, че забеляза грешката ми. Разбира се, че автор на репликата за животните е Оруел, а книгата се казва "Фермата".
цитирай
104. slunchevatausmivka - Успех!
14.11.2009 16:11
Успех!
цитирай
105. yuliya2006 - ПОДКРЕПЯМ ТЕ! С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
14.11.2009 23:04
ПОДКРЕПЯМ ТЕ!
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
106. kobata - Още веднъж благодаря на всички.
14.11.2009 23:05
Още веднъж благодаря на всички.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kobata
Категория: Изкуство
Прочетен: 1094590
Постинги: 335
Коментари: 1592
Гласове: 20803
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031