Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2017 07:54 - ВЛАКЪТ ПРЕЗ ЧЕРЕПИШ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3274 Коментари: 27 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Понеже не обичам кроасани, 
пък и, нали съм гараджийско псе, 
във влака – в Черепишките балкани, 
от глад направо взе да ме тресе.

Край мен скалите взеха да се къртят 
на буци разтопени сирена! – 
и – жив ли съм, се чудех, или мъртъв? – 
поне да бях загинал на война.

На Руска Бяла бях напълно гроги! 
До Враца се смалих хептен от глад. 
Добре, че тренът спря на гара Своге – 
и аз да хапна блокче шоколад.

Надве-натри на Мездра дръпнах фаса. 
И – свирка машинистът щом наду – 
в купето размечтах се с теб – на маса 
да си похапнем някой ден фондю!

Да ми свариш чорбица от коприва. 
Да донесеш десерт – рахат-локум. 
И да си, Боже! – толкова красива! – 
че аз по теб да губя ум и дум.

Добре, че пих на Горна две-три бири 
и на престоя в Шумен още три, 
та да не слушам как ужасно свири 
стомахчето ми – вулканично ври.

Съдбата – тази циганка крадлива, 
без теб на гара Варна ме свали – 
щастлив, че бях със теб – в локомотива, 
прерязал Черепишките скали!




Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
05.01.2017 09:18
Добро утро, да кажа, преди да замръзнем, както ни обещават от екрана!
Благодаря за стоте усмивки, с които ме дари, Валери, докато четях урока по география.
Ако всички предмети се преподаваха по този красив начин, щяхме да бъдем пълни отличници, духовно обогатени и най-важното - по-добри. Кефя се, напук врагу, и с поетичните уроци по музика. За тях моята половинка казва, че всеки композитор си е точно на мястото.
Блазе ти, че си имаш и коте, и куче. Едно време спях с моята Сара, прекрасната далматинка Сара, и в рамките на пет години не се разболях от простуда нито веднъж.
Щели, Валери, да пуснат нискотарифна авиолиния "София-Варна" и обратно. Какви ли творчески емоции ще ни спохождат?! Ум да ти зайде!
Поздрави!
Чичо ти
ПС - Току що прибавих "Ум да ти зайде" в Бг-жаргон речника. Изразът се употребяваше в моето пловдивско детство...
цитирай
2. yotovava - :))))))))))))))))))))))
05.01.2017 09:21
Голям кеф е да те чете човек.
цитирай
3. yotovava - Както неведнъж съм казвала - БОЖ...
05.01.2017 09:21
Както неведнъж съм казвала - БОЖЕСТВЕНА ПОЕЗИЯ :)))))))))))))))
цитирай
4. yotovava - Не, малко е, ВЕЛИК СИ :)))))))))...
05.01.2017 09:21
Не, малко е, ВЕЛИК СИ :))))))))))))))
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Добро утро, да кажа, преди да зам...
05.01.2017 09:22
pvdaskalov написа:
Добро утро, да кажа, преди да замръзнем, както ни обещават от екрана!
Благодаря за стоте усмивки, с които ме дари, Валери, докато четях урока по география.
Ако всички предмети се преподаваха по този красив начин, щяхме да бъдем пълни отличници, духовно обогатени и най-важното - по-добри. Кефя се, напук врагу, и с поетичните уроци по музика. За тях моята половинка казва, че всеки композитор си е точно на мястото.
Блазе ти, че си имаш и коте, и куче. Едно време спях с моята Сара, прекрасната далматинка Сара, и в рамките на пет години не се разболях от простуда нито веднъж.
Щели, Валери, да пуснат нискотарифна авиолиния "София-Варна" и обратно. Какви ли творчески емоции ще ни спохождат?! Ум да ти зайде!
Поздрави!
Чичо ти
ПС - Току що прибавих "Ум да ти зайде" в Бг-жаргон речника. Изразът се употребяваше в моето пловдивско детство...

Чичо Пепи, аз на дърво без корен не се качвам, нека други летят с новата авиокомпания, мерак ми е да се метна на трена и да ти дойда пак в Калофер с три ледени загорки!
Как е Леля Лида, оправи ли се вече?
Благодаря, че ми четеш стиховете!
Чу
цитирай
6. yotovava - Пупитата сега се скъсват от завист и ...
05.01.2017 09:22
Пупитата сега се скъсват от завист и яд, щото едни римички имат - ум да ти зайде, лежерени, елементарни, ама толкова си могат, нали :))))))))))))













цитирай
7. deleted-4udovi6teto - Голям кеф е да те чете човек. Знам, ...
05.01.2017 09:25
yotovava написа:
Голям кеф е да те чете човек.

Знам, точно затова пиша! :-))))))))))))
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Както неведнъж съм казвала - БОЖ...
05.01.2017 09:27
yotovava написа:
Както неведнъж съм казвала - БОЖЕСТВЕНА ПОЕЗИЯ :)))))))))))))))

Хм... и слепите и глухите ще ти повярват, Валюше! :-)))))))
Чу
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - Не, малко е, ВЕЛИК СИ :)))))))))...
05.01.2017 09:28
yotovava написа:
Не, малко е, ВЕЛИК СИ :)))))))))))))

Ама как само умееш да ласкаеш! :-))))))
Чу
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Пупитата сега се скъсват от завист и ...
05.01.2017 09:30
yotovava написа:
Пупитата сега се скъсват от завист и яд, щото едни римички имат - ум да ти зайде, лежерени, елементарни, ама толкова си могат, нали :))))))))))))

Четох и чух некви любовни напъни, чак ми завоня на дворен кенеф в село Симеоново! А бе... там задниците си още ги бършели с вестник, вярно ли е? :-))))))))))
Чу










цитирай
11. yotovava - Вероятно ще е тъй, нали "хигиената - прилична" :))))))))))))))))))))
05.01.2017 09:47
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
Пупитата сега се скъсват от завист и яд, щото едни римички имат - ум да ти зайде, лежерени, елементарни, ама толкова си могат, нали :))))))))))))
Четох и чух некви любовни напъни, чак ми завоня на дворен кенеф в село Симеоново! А бе... там задниците си още ги бършели с вестник, вярно ли е? :-))))))))))
Чу














цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Пупитата сега се скъсват от завист и ...
05.01.2017 09:50
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
Пупитата сега се скъсват от завист и яд, щото едни римички имат - ум да ти зайде, лежерени, елементарни, ама толкова си могат, нали :))))))))))))
Четох и чух некви любовни напъни, чак ми завоня на дворен кенеф в село Симеоново! А бе... там задниците си още ги бършели с вестник, вярно ли е? :-))))))))))
Чу















Дай да съберем някой лев и да направим един тон тоалетна хартия "Емека" дарение? :-)))
Чу
цитирай
13. анонимен - Пак изби рибата, Мастер, споделям.
05.01.2017 09:53
Пак изби рибата, Мастер, споделям .
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Пак изби рибата, Мастер, споделям. ...
05.01.2017 09:55
40skies написа:
Пак изби рибата, Мастер, споделям .

Утре ще къртя дюшемето, Чоски! Ела да помагаш? :-))))))))
Чу
цитирай
15. ili4e - Прекрасно е, Валерий.
05.01.2017 10:07
Искам и аз в твоя влак!
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Искам и аз в твоя влак! Ела, дев...
05.01.2017 10:09
ili4e написа:
Искам и аз в твоя влак!

Ела, девойчице, ще се сместим! :-)))))
Благодаря.
Чу
цитирай
17. pvdaskalov - * 2 *
05.01.2017 10:20
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
Добро утро, да кажа, преди да замръзнем, както ни обещават от екрана!
........
ПС - Току що прибавих "Ум да ти зайде" в Бг-жаргон речника. Изразът се употребяваше в моето пловдивско детство...

Чичо Пепи, аз на дърво без корен не се качвам, нека други летят с новата авиокомпания, мерак ми е да се метна на трена и да ти дойда пак в Калофер с три ледени загорки!
Как е Леля Лида, оправи ли се вече?
Благодаря, че ми четеш стиховете!
Чу


Изписахме я. Дано се оправи с нас да си пие биричката в Калофер...
Но констатирам нещо много интересно. Онази крава, тръгвайки на паша, най-напред при теб се изсира. На пролет ще й събера гнусотиите и ще си наторя двора. Ще рискувам да не ми изгорят розите...
Ще кажеш, защо така говоря... Ами как, Валери, щом ние сме "гниди", защо тя да не е крава?
Чичо ти
цитирай
18. favn56 - Наздраве, Кептън, чакам те на чаша ...
05.01.2017 10:35
Наздраве, Кептън, чакам те на чаша бира.
цитирай
19. deleted-4udovi6teto - Добро утро, да кажа, преди да зам...
05.01.2017 10:48
pvdaskalov написа:
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
Добро утро, да кажа, преди да замръзнем, както ни обещават от екрана!
........
ПС - Току що прибавих "Ум да ти зайде" в Бг-жаргон речника. Изразът се употребяваше в моето пловдивско детство...

Чичо Пепи, аз на дърво без корен не се качвам, нека други летят с новата авиокомпания, мерак ми е да се метна на трена и да ти дойда пак в Калофер с три ледени загорки!
Как е Леля Лида, оправи ли се вече?
Благодаря, че ми четеш стиховете!
Чу


Изписахме я. Дано се оправи с нас да си пие биричката в Калофер...
Но констатирам нещо много интересно. Онази крава, тръгвайки на паша, най-напред при теб се изсира. На пролет ще й събера гнусотиите и ще си наторя двора. Ще рискувам да не ми изгорят розите...
Ще кажеш, защо така говоря... Ами как, Валери, щом ние сме "гниди", защо тя да не е крава?
Чичо ти

Отмини простака с мълчание, Чичо Пепи.
За него друг цяр няма.
Чу
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Наздраве, Кептън, чакам те на чаша ...
05.01.2017 10:49
favn56 написа:
Наздраве, Кептън, чакам те на чаша бира.

Оооо, Фавне, добре си дошъл! Тъкмо отворих черната каменица!
Наздраве!
Чу
цитирай
21. pvdaskalov - * 3 *
05.01.2017 11:14
Към коментар номер 19:
Маестро, как да се чете - "друг цял няма" или "друг цяр няма". Мисля, че "цял" не заслужава. Като дойдеш в Калофер, ще те заведа при магазинера Славчо да си избереш едни китайски очила. Гарантирам, че цели шест месеца няма да се счупят. Ще ги платим с празни бутилки.
Още веднъж ти благодаря за лечебното настроение, което създаваш. Леля ти Лида, гледам, си довършва маникюра и отиваме в магазин "Джъмбо", Белградско, да се кефим на светло, топло и сред весели дечица. Това е животът, Маестро, а не да ти замръзва задникът в Симеоново, докато клечиш в кенефа на двора и мислиш как да напакостиш.
Чичо ти
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - Към коментар номер 19: Маестро, ...
05.01.2017 11:29
pvdaskalov написа:
Към коментар номер 19:
Маестро, как да се чете - "друг цял няма" или "друг цяр няма". Мисля, че "цял" не заслужава. Като дойдеш в Калофер, ще те заведа при магазинера Славчо да си избереш едни китайски очила. Гарантирам, че цели шест месеца няма да се счупят. Ще ги платим с празни бутилки.
Още веднъж ти благодаря за лечебното настроение, което създаваш. Леля ти Лида, гледам, си довършва маникюра и отиваме в магазин "Джъмбо", Белградско, да се кефим на светло, топло и сред весели дечица. Това е животът, Маестро, а не да ти замръзва задникът в Симеоново, докато клечиш в кенефа на двора и мислиш как да напакостиш.
Чичо ти

Да си жив и здрав!
Грешката е поправена.
Чу
цитирай
23. born - Слушай внимателно какво ти говори Чичо ти ! Той е много мъдър човек !
05.01.2017 23:07
Понякога само ме нервира, че ме изпреварва да казва това, което мисля да кажа аз. А ти, синко, с таланта си ни вдъхваш живот и надежда, че битието е нещо велико и постижимо за избраните. Батко.
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - Понякога само ме нервира, че ме и...
06.01.2017 09:17
born написа:
Понякога само ме нервира, че ме изпреварва да казва това, което мисля да кажа аз. А ти, синко, с таланта си ни вдъхваш живот и надежда, че битието е нещо велико и постижимо за избраните. Батко.

Мъдрец е Чичо Пепи, обещавам да го слушам! :-)))
Честито Богоявление!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9375078
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930